Používáme cookies, abychom Vám nabídli ten nejlepší uživatelský zážitek. Pokud budete pokračovat bez změny Vašeho nastavení, předpokládáme, že Vám nevadí přijímat veškeré cookies na stránce Generali Investments CEE. Samozřejmě, můžete si naše cookies kdykoliv zablokovat. Chcete vědět více o cookies?

Pokračovat

Infolinka

844 111 121

281 044 198

Kvalifikovaní pracovníci Klientského centra jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy z oblasti investování.

Na této lince si můžete:

  • vyžádat příslušné formuláře a prospekty
  • sjednat bezplatnou schůzku s odborným poradcem

Pokud máte uzavřenu Smlouvu o podmínkách vydávání a odkupování Cenných papírů, můžete svůj majetkový účet - na základě zvolené služby - spravovat také telefonicky, tzn. že si můžete:

  • zjistit stav svého majetkového účtu,
  • změnit nastavení služeb,
  • provádět majetkové operace - jednorázový/pravidelný odkup na fixovaný bankovní účet.

Pracovníkovi Klientského centra zadáte přístupové kódy, které jste obdrželi doporučenou poštou společně s Potvrzením o uzavřené smlouvě, a provedete požadované operace.

Provozní doba infolinky: pondělí - pátek od 8:00 do 18:00 hod.

Z jakékoli pevné telefonní stanice v ČR se Generali Investments CEE podílí na úhradě daného hovoru.