Používáme cookies, abychom Vám nabídli ten nejlepší uživatelský zážitek. Pokud budete pokračovat bez změny Vašeho nastavení, předpokládáme, že Vám nevadí přijímat veškeré cookies na stránce Generali Investments CEE. Samozřejmě, můžete si naše cookies kdykoliv zablokovat. Chcete vědět více o cookies?

Pokračovat

Aktuality

Změny v nastavení služeb - od 2. 1. 2017

Vážení klienti, dovolujeme si vás s předstihem informovat o změnách v nastavení služeb, které budou zavedeny od 2. 1. 2017 v souvislosti s úpravou Podmínek k investování.

Od 2. ledna 2017 dochází k těmto změnám: 

1. Nový režim telefonického ovládání majetkového účtu 

Z důvodu zvýšení bezpečnosti bude od 2. 1. 2017 po telefonu možné zadat jednorázový i pravidelný odkup pouze na fixované číslo bankovního účtu. V případě, že klient, který bude po 2. lednu 2017 žádat telefonicky o odkup, nebude mít fixovaný účet nebo fixovaný účet pro telefonické pokyny, nebude možné takovou transakci po telefonu přijmout. 


Po telefonu již nebude možné:

  • Založit / ukončit / změnit produkt
  • Změnit / zrušit pravidelný odkup
  • Zadat jednorázový / pravidelný přestup
  • Změnit / zrušit pravidelný přestup  

Všechny tyto úkony si můžete zadat přímo na svém majetkovém účtu prostřednictvím služby Moje Investice Online Plus, nebo klasicky prostřednictvím listinného formuláře

Co pro vás tato změna znamená?

Pokud máte povoleny telefonické pokyny a chcete nadále zadávat odkupy přes telefon, je potřeba, abyste si fixovali bankovní účet pro telefonické pokyny, na který budou takto poukázané prostředky odcházet. Odkupy, které zadáte prostřednictvím telefonu, budou pro zvýšení bezpečnosti vždy zaslány pouze na toto konkrétní číslo účtu. Z tohoto fixovaného účtu pro telefonické pokyny si samozřejmě následně můžete finanční prostředky dále přeposílat již zcela dle své potřeby.

Pokud pokyny po telefonu nevyužíváte, v tomto ohledu se pro vás nic nemění. 
 

Fixaci bankovního účtu pro telefonické pokyny můžete provést těmito způsoby: 

a) prostřednictvím služby „Moje Investice Online Plus“ přímo na svém majetkovém účtu - tato funkcionalita bude do systému nasazena ke 2. 1. 2017), 

b) prostřednictvím formuláře „Univerzální žádosts úředně ověřeným podpisem !!! - oddíl IX. Změna údajů. 

Jestliže budete potřebovat jakkoli poradit, obraťte se prosím na naši klientskou linku 844 111 121 (pro volání z mobilního telefonu 281 044 198), která je vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin. 

2. Úprava systému e-mailových a SMS notifikací 

Již od července jsou veškeré informace obsahující klientská data zasílány do Osobního mailboxu, který máte přístupný přímo na vašem majetkovém účtu. Vždy obdržíte na svůj kontaktní e-mail informaci, že ve vašem Osobním mailboxu máte novou zprávu. 

Nově obdržíte tyto druhy notifikací a zpráv: 

  • Notifikace o odkupu

Ke každému nově zadanému odkupu (jednorázovému/pravidelnému) obdržíte zprávu prostřednictvím e-mailu nebo SMS (dle svého nastavení) a zároveň vám tato informace bude odeslána v kopii i do vašeho Osobního mailboxu. 

  • Notifikace o doručení zprávy do Osobního mailboxu

Jedenkrát denně obdržíte e-mailem (příp. volitelně formou SMS) souhrnnou informaci za všechny zprávy, které vám v tento den byly odeslány do vašeho Osobního mailboxu – pokud k takovéto komunikaci dojde. 

Formu zasílání notifikací (SMS/e-mail) si můžete jednoduše změnit na svém majetkovém účtu přesně tak, jak vám bude vyhovovat. 

PŘIPOMENUTÍ: Jak se dostanete do svého Osobního mailboxu?

Pro vstup do Osobního mailboxu je potřeba se přihlásit na váš majetkový účet, a to na stránkách www.generali-investments.cz - položka „Vstup na účet“ v pravém horním rohu.

Pro přihlášení potřebujete znát heslo pro přístup na osobní webové stránky a své klientské číslo (RČ / IČ / NID), obojí jste obdrželi v Potvrzení o uzavření smlouvy.

Nemůžete-li své přihlašovací údaje dohledat, obraťte se prosím na naši klientskou linku 844 111 121 (pro volání z mobilního telefonu 281 044 198), která je vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin. Vygenerujeme vám nové přístupové heslo. 

3. Změny v ukončování Investičních programů s pravidelným investováním 

Změny se týkají všech produktů Pravidelného investování a produktů životního cyklu – tj. PARTNER Invest Plus ve všech jeho klonech, Pravidelné investování, PARTNER Invest ve všech jeho klonech, Kasička, Trend Invest, a to ve všech měnách. 
 

Po uplynutí doby trvání Investičního programu:

  • Je možné zasílat další investice (všechny investice nad Cílovou investovanou částku budou zpoplatněny jako jednorázové investice).
  • Není možné změnit dobu trvání programu a změnit výši Cílové investované částky/pravidelné investice.
  • Není možné zastavit investiční brzdu u PARTNER Invest Plus.
  • Je možné Investiční program ukončit.

V případě ukončení Investičního programu - na žádost klienta:

  • Investiční program je ukončen a nelze do něj nadále investovat, ani jej nijak měnit.
  • Automaticky se neodkupují Cenné papíry a automaticky se ukončí všechny pravidelné přestupy do takového Investičního programu.


V případě upřesňujících dotazů se prosím obraťte na naši klientskou linku 844 111 121 (pro volání z mobilního telefonu 281 044 198), která je vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin, nebo napište e-mail na info@generali-investments.cz
 

S přáním pěkného nového roku
Generali Investments CEE, investiční společnost, a.s.