Používáme cookies, abychom Vám nabídli ten nejlepší uživatelský zážitek. Pokud budete pokračovat bez změny Vašeho nastavení, předpokládáme, že Vám nevadí přijímat veškeré cookies na stránce Generali Investments CEE. Samozřejmě, můžete si naše cookies kdykoliv zablokovat. Chcete vědět více o cookies?

Pokračovat

Radek Jaroš a ČP INVEST společně až na vrchol K2!

obr_RJ_100plus1

Radek Jaroš zdolal na konci července druhou nejvyšší horu světa, obdivovanou a obávanou K2. Stal se tak 15. člověkem v historii, který vystoupil na všech čtrnáct nejvyšších světových vrcholů bez použití kyslíkových přístrojů. Neuvěřitelný výkon! Expedice K2 se také stala nejsledovanější horolezeckou výpravou v historii Česka. Radkovi fanoušci měli poprvé možnost sledovat jeho kroky takřka v přímém přenosu – na expedičním webu, na vlnách Radiožurnálu i v reportážích na Stream.cz. O jeho historickém úspěchu se tak dozvěděli jen s několikaminutovým zpožděním prostřednictvím různých kanálů.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nejčastějšími společníky českého krále Himálaje jsou teď novináři. Zájem médií je obrovský. Jak se na to dívá Radek Jaroš? Jak se cítí v této nové roli? 

Přejíždění mezi Prahou a Vysočinou, kde bydlím, je náročné, ale beru komunikaci s novináři jako součást profese. Oproti hercům, kteří musejí zahrát 500 repríz jedné hry, je opakované vyprávění o zdolání K2 ještě nádhera. Navíc cítím, že to lidi opravdu zajímá.

Těší mě, že lidi náš úspěch zajímá, a těší mě i pozornost, kterou náš výkon vzbudil. Je fajn, že horolezci konečně nejsou zajímaví jen tehdy, když jsou mrtví nebo omrzlí.

Radek se naučil prodávat svůj příběh i svou tvář. Je ale nějaká hranice, za kterou by už nešel? Jsou výrobky, kterým by svoji tvář nepropůjčil? Co třeba alkohol a cigarety?

Obecně mi nevadí, když můj úspěch firmy využijí i pro svoji kampaň. Koneckonců reklama mého generálního sponzora, ČP INVEST, je dobrá i pro mě, protože zvyšuje moji cenu na marketingovém trhu. K hranicím - nevím, zatím jsem nebyl v pozici, kdy bych nad tím musel uvažovat.

Alkohol mi nevadí. Spousta reklam je vtipných a kvalitně udělaných. Na expedice vozíme pivo nejmenované české značky, taháme do hor i slivovici. Sám si rád dám dobrou whisky. Ono je to i odreagování, protože když celý den lezete po horách a musíte být ve střehu, večer si rád odpočinete. Horolezců, kteří by cvičili jógu, moc neznám. Zato jich znám hodně, kteří si třeba v Adršpachu dají večer pět piv. Kouření by mi nicméně asi vadilo. I když doutníček si na expedici sem tam dám.

Propagování produktů se občas objevuje i na expedicích. Ne na kopcích, ale v základním táboře. Už jsem zažil výpravu, která s sebou do základního tábora táhla porcelánový servis. Budiž. Když jsem ale uviděl české horolezce fotit se s vrtačkou, to už byl opravdu úlet.

obr_RJ_Instinkt 

Staňte se filmovým šerpou

Všichni, kdo Radkovi Jarošovi drželi pěsti, se nyní mohou těšit na celovečerní dokument „Cesta vzhůru“, který mapuje Radkovu cestu ke „Koruně Himálaje“. Přijde do kin už příští rok na jaře a ČP INVEST bude opět při tom.

Film můžete podpořit i vy a mít tak třeba své jméno ve filmových titulcích, zúčastnit se slavnostní premiéry nebo získat originální reklamní předměty vážící se k Expedici K2 2014. Více na https://www.startovac.cz/projekty/cesta-vzhuru/.

 

obr_RJ_monitoring_092014

Jak se stát klientem

Zeptejte se

Máte dotaz, připomínku, potřebujete poradit?
Ptejte se. Jsme tu pro vás.