Používáme cookies, abychom Vám nabídli ten nejlepší uživatelský zážitek. Pokud budete pokračovat bez změny Vašeho nastavení, předpokládáme, že Vám nevadí přijímat veškeré cookies na stránce Generali Investments CEE. Samozřejmě, můžete si naše cookies kdykoliv zablokovat. Chcete vědět více o cookies?

Pokračovat

NOVINKA: Možnost změny hesla na majetkovém účtu

Změna hesla II.


Od 1. září nabízíme klientům možnost zadat si vlastní přístupového heslo na svůj majetkový účet i pro telefonické zadávání pokynů. Obě tyto změny si klienti mohou provést v rámci ovládání majetkového účtu.

Na každém majetkovém účtu přibyla v levém menu nabídka „Změna hesla“.

Klient si tak bude moci zvolit vlastní heslo pro:

  • osobní webové stránky využívané pro službu ČP INVEST Online nebo službu ČP INVEST Online Plus ovládanou prostřednictvím autorizačních SMS
  • telefonický kontakt

Systémem je ošetřena bezpečnost hesla: minimálně 8 znaků, z toho minimálně jedno velké písmeno, jedno malé písmeno a jedna číslice (tato bezpečnostní politika bude zároveň použita na nově generovaná hesla, která klientovi zasíláme spolu s Potvrzením o uzavření smlouvy).

Kdy si mohu změnit jaké heslo?

Mám službu ČP INVEST Online (pasivní náhled na majetkový účet)

  • heslo pro osobní webové stránky – lze změnit
  • heslo pro telefonický kontakt – nelze změnit

Mám službu ČP INVEST Online Plus - ovládanou prostřednictvím certifikátu

  • heslo pro osobní webové stránky – lze změnit
  • heslo pro telefonický kontakt – lze změnit

Mám službu ČP INVEST Online Plus - ovládanou prostřednictvím autorizačních SMS

  • heslo pro osobní webové stránky – lze změnit
  • heslo pro telefonický kontakt – lze změnit

Změna vyžaduje potvrzení prostřednictvím autorizační SMS.

Jak se stát klientem

Zeptejte se

Máte dotaz, připomínku, potřebujete poradit?
Ptejte se. Jsme tu pro vás.